طراحی انواع لامپ حبابی
نوشته شده توسط : هدایت گستر

انواع لامپ حبابی در اشکال مختلف موجود هستند. شکل مناسب می تواند سبک و طراحی داخلی خانه شما را تکمیل کند. لوستر قدیمی در خانه دارید؟ پس بهترین مدل لامپ های حبابی برای شما، لامپ های شمعی یا زاویه ای شکل را انتخاب کنید. اگر یک چراغ آویز مدرن دارید، یک لامپ کروی را انتخاب نمایید. محبوب ترین اشکال انواع لامپ حبابی شامل لامپ حبابی استاندارد، لامپ شمعی، لامپ اشکی، لامپ مارپیچ، لامپ پهن بشقابی و لامپ کپسولی کوچک است. برای خرید انواع لامپ های حبابی با بهترین کیفیت می توانید با ما تماس بگیرید.

 

خرید عمده لامپ حبابی
تنوع لامپ های حبابی به شدت زیاد است. به همین دلیل مصرف کننده برای تامین روشنایی مکان های مختلف، مجبور به خرید عمده لامپ حبابی می شود و در کنار این موضوع، مسئله تامین مغازه ها و نمایندگی های لامپ های حبابی را نیز در نظر بگیرید. با این شرایط، خرید عمده لامپ حبابی برای این دسته از افراد یکی از مقرون به صرفه ترین حالت های تامین محصول لامپی خواهد بود.

 

ویژگی های لامپ حبابی

لامپ های حبابی دارای ظاهری همچون لامپ های رشته ای قدیمی هستند و دارای پوسته ای به رنگ سفید هستند. این نوع لامپ، دارای یک صفحه مدار مجهز به ترانزیستور های مقاوم و لامپ های ال ای دی بسیار ریز است؛ در قسمت پایین مدار، یک مبدل برق حاوی تعدادی خازن، دیود و یک ترانس است تا بتواند برق 220 ولت شهر را برای تغذیه مدار دیود نور دهنده به 3.8 ولت تبدیل نماید. جالب است بدانید بر روی لامپ های حبابی یک محافظ به شکل یک حباب از جنس پلاستیک وجود دارد تا از اجزای الکتریکی در برابر رطوبت و گرد و غبار محافظت کند.





:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 مهر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: